واریز دوباره به کارت یارانه | حساب ۶۱ میلیون ایرانی شارژ می‌شود

۶۱ میلیون نفر در ۷ دهک درآمدی مشمول این طرح هستند که تاکنون ۳۷ میلیون نفر از این طرح استفاده کرده‌اند.
واریز دوباره به کارت یارانه | حساب ۶۱ میلیون ایرانی شارژ می‌شود
کد خبر : ۵۸۲۹۸

یارانه‌ها دستخوش تغییر شده است و میزان اعتبار کالابرگ الکترونیکی افزایش یافته است که این خبر خوشی برای دهک‌های کم درآمد جامعه است.

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی از ۱۷ بهمن‌ماه سال جاری آغاز شده است و براساس آنچه مسئولان وزارت رفاه عنوان کرده‌اند این طرح تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت و دهک‌های اول تا هفتم مشمول طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی می‌شوند.

براساس اعلام وزارت رفاه، دومین مرحله از اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی از ۱۷ اسفندماه سال جاری آغاز خواهد شد و در این مرحله نیز مبلغ ۲۲۰ هزار تومانی برای ۷ دهک درآمدی شارژ خواهد شد و مشمولان مجدداً یک‌ماه فرصت استفاده از این اعتبار را دارند.

علیرضا عسگریان؛ معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره استفاده خانواده‌ها از اعتبار ۲۲۰ هزار تومانی گفت: سرپرستان خانوار می‌توانند با مراجعه به سایت "حمایت" از نحوه دهک‌بندی خود مطلع شوند. تنها سرپرستان خانوار می‌توانند به این سامانه مراجعه و پس از دریافت کد به صورت پیامکی از طریق تلفن همراه، سایر فرایند‌های خود را در این سامانه پیگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه ۲۲۰ هزار فروشگاه و مغازه به طرح متصل شده‌اند، افزود: مشمولان برای اطلاع از موقعیت جغرافیایی، آدرس و اطلاعات مربوط به فروشگاه‌ها و مغازه‌های متصل به طرح کالابرگ می‌توانند به برنامه کاربردی "شما" مراجعه کنند. تمام اطلاعات مربوط به طرح کالابرگ در این برنامه وجود دارد.

سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز درباره میزان استفاده خانواده‌های مشمول از این طرح گفت: ۶۱ میلیون نفر در ۷ دهک درآمدی مشمول این طرح هستند که تاکنون ۳۷ میلیون نفر (۶۲/۵ درصد) از این طرح استفاده کرده‌اند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایلنا
مجله زندگی
ارسال نظر